פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
מוסדות ההשכלה הגבוהה: קנאת סופרים תרבה מלחמה
מאז פריחת המכללות, בנוסף לתערוכת הלימודים השנתית, בכל שנה לקראת עונת ההרשמה מוקדשים לפחות 10 עמודי הפרסום האחרונים במוספי סוף השבוע למודעות בנושא לימודים. זאת בנוסף למוסף פרסומי שמעיד על תקציבי פרסום משמעותיים בענף, ועל רמת תחרות גבוהה.
מגמה זו משפיעה על האוניברסיטאות, העומדות לפתע בפני תחרות ונאלצות גם הן לשווק את עצמן, וגם על העיתונים שמצאו בשינוי בענף ההשכלה מקור הכנסה חדש. כן, וגם הסטודנטים נהנים מכך, במיוחד אלו מהם שעד כה לא עמדו בתנאי הקבלה לאוניברסיטה. בנוסף, בהדרגה גם מקומות העבודה מתחילים יותר ויותר להכיר בתארים של המכללות כקנה מידה מכובד בתנאי הקבלה לעבודה.
השנה עלה הענף כיתה, והמודעות עברו ממודעות טקסט אינפורמטיביות לקריאטיביות מושקעת של משרדי פרסום מקצועיים: ...אם תלמד במכללת נתניה יחטפו אותך, ויום יבוא והאוניברסיטאות יהיו כמו מכללת בית ברל. אבל הסידרה שהלכה על הקייס המכריע היא זו של מכללת שערי משפט: אצלם ניתן ללמוד על משפטים נודעים מן ההסטוריה: אדם תבע את חוה על שידול, שלגיה הואשמה בביגמיה, וג'פטו תבע את פינוקיו על עדות שקר.
זה מראה את מה שאנשי השיווק טוענים תמיד, וטענתם מחלחלת לענפים נוספים בכל שנה: כולם צריכים שיווק. גם מכללה, כמו אוניברסיטה היא עסק הנמצא בתחרות וצריך לשווק את עצמו אל מול המתחרים כדי לזכות בלקוחות. יתאים בהמשך לכך, לבחון את הסילבוס של לימודי המשפטים, ולראות האם כבר יש שם קורסים בשיווק, פרסום ויחסי ציבור לעורכי דין.
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
מוסדות ההשכלה הגבוהה: קנאת סופרים תרבה מלחמה
מאז פריחת המכללות, בנוסף לתערוכת הלימודים השנתית, בכל שנה לקראת עונת ההרשמה מוקדשים לפחות 10 עמודי הפרסום האחרונים במוספי סוף השבוע למודעות בנושא לימודים. זאת בנוסף למוסף פרסומי שמעיד על תקציבי פרסום משמעותיים בענף, ועל רמת תחרות גבוהה.
מגמה זו משפיעה על האוניברסיטאות, העומדות לפתע בפני תחרות ונאלצות גם הן לשווק את עצמן, וגם על העיתונים שמצאו בשינוי בענף ההשכלה מקור הכנסה חדש. כן, וגם הסטודנטים נהנים מכך, במיוחד אלו מהם שעד כה לא עמדו בתנאי הקבלה לאוניברסיטה. בנוסף, בהדרגה גם מקומות העבודה מתחילים יותר ויותר להכיר בתארים של המכללות כקנה מידה מכובד בתנאי הקבלה לעבודה.
השנה עלה הענף כיתה, והמודעות עברו ממודעות טקסט אינפורמטיביות לקריאטיביות מושקעת של משרדי פרסום מקצועיים: ...אם תלמד במכללת נתניה יחטפו אותך, ויום יבוא והאוניברסיטאות יהיו כמו מכללת בית ברל. אבל הסידרה שהלכה על הקייס המכריע היא זו של מכללת שערי משפט: אצלם ניתן ללמוד על משפטים נודעים מן ההסטוריה: אדם תבע את חוה על שידול, שלגיה הואשמה בביגמיה, וג'פטו תבע את פינוקיו על עדות שקר.
זה מראה את מה שאנשי השיווק טוענים תמיד, וטענתם מחלחלת לענפים נוספים בכל שנה: כולם צריכים שיווק. גם מכללה, כמו אוניברסיטה היא עסק הנמצא בתחרות וצריך לשווק את עצמו אל מול המתחרים כדי לזכות בלקוחות. יתאים בהמשך לכך, לבחון את הסילבוס של לימודי המשפטים, ולראות האם כבר יש שם קורסים בשיווק, פרסום ויחסי ציבור לעורכי דין.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.